Секој почеток е тежок, и истиот подразбира дека најверојатно располагате со ограничен и испланиран буџет. Па, како најефикасно и ефективно да започнете со вашиот план за промоција?

Социјални мрежи

Во однос на социјалните мрежи нема премногу калкулирање дали треба или не треба да се промовирате – доволен е податокот дека над 1,2 милиони Македонци користат Facebook, а над 100.000 Twitter.

Сепак, потребно е да направите соодветно истражување – која социјална мрежа е најпогодна за вас? Какви содржини сака вашата целна публика, или пак колку често треба да постирате, а да не им здосадите на вашите фанови?

Сето ова се прави со постојано следење на трендовите и резултати кои секоја социјална мрежа ги има во посебни статистички insights.

Search engine optimization (SEO)

Сакале или не, од Google нема бегање. Од особена важност е да бидете присутни на првата страница при пребарувањата.

Тоа се постигнува со квалитетна содржина и клучни зборови на вашиот сајт, при што ќе добиете квалитетни органски пребарувања, кои статистички носат повеќе конверзии.

Блогирање

Блогот спаѓа во еден од начините за контент маркетинг за кој веќе пишувавме дека е неопходен за да опстои еден онлајн бизнис.

Одржувањето на еден блог подразбира освежување со содржини кои се од интерес на вашата целна публика.

При истото, треба да внимавате на фреквенцијата на обновување на содржини – односно таа да биде константна, да определите дали ќе пишувате еднаш, двапати или повеќе пати во текот на неделата.

Емаил маркетинг

Листите кои ги поседувате со потенцијални клиенти се од огромна вредност – тие на некои начини претставуваат leads кои веќе се заинтересирале за вашиот производ.

Истите треба да се користат за постојано да се потсетуваат за новостите кои ги нуди вашиот онлајн бизнис, или пак да им се презентира поперсонално вашиот контент маркетинг.

Клучни перформанси за мерење на успешноста кај емаил маркетинг се – бројот на читатели кои ја отвориле пораката, а уште поважно – бројот на читатели кои кликнале на линк во пораката.

Word of mouth

Никогаш не ја потценувајте моќта на еден ваш обичен потрошувач за да ја пренесе пораката за вашиот производ на неговата околина.

Направете онлајн производ со кој ќе поттикнете вашите клиенти да зборуваат за вас – односно со вашата приказна и визија ќе им дадете повод да го рашират зборот.

Со социјалните мрежи, ова ширење станува уште побрзо и „вирално“.

НАУЧИ ДА НАПРАВИШ СОПСТВЕН ВЕБ САЈТ!

Добиј пристап до бесплатен серијал од видео туторијали за WordPress во неколку чекори на македонски јазик.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn