Обука: Основи на Интернет огласување

Датум: петок, 11 декември 2009,
Организатор: Центар за нови медиуми
Локација: Клуб на новинари

Интернетот е место каде можете да бидете еден од многуте кои талкаат низ маглата, обидувајќи се да бидат забележани. Дали е тоа вашата цел?

Бројот на Интернет корисници во Македонија континуирано се зголемува. Само во последната година е забележан раст од 8,5% кој според сите предвидувања и понатаму ќе продолжи да се зголемува.

Дали меѓу нив е вашата целна публика? А, како да допрете до неа?

Интернет огласување!

Големи можности, а релативно мали трошоци. Се што треба да знаете e како најефективно да и пристапите на вашата целна публика и да и ја испратите соодветната порака.

Како до ефективна интернет кампања?

Дојдете на обуката за да добиете одговор на следниве прашања:

  • кои се основни карактеристики на интернет огласувањето?
  • кои се предностите и недостатоците кои ги нуди оваа форма на огласување?
  • како да ги комбинирате различните начини на таргетирање?
  • како може да ја следите ефективноста на вашата кампања?
  • какви типови на огласи постојат кој за што е најдобар?
  • што е контекстиално рекламирање и како да го употребувате?
  • на кои социјални медиуми да се рекламирате и како да го направите тоа успешно?
  • како да процените на кои веб страници е најдобро да се рекламирате?

За кого е наменета оваа обука?

  • Директори на продажба и маркетинг
  • Маркетинг и ПР агенции (медиа директори и закупувачи на медиумски простор)
  • Менаџери на мали и средни компании

Предавачи:

Дарко Булдиоски активно се занимава со онлајн медуми повеќе од 5 години. Комуниколог, блогер и активен учесник во локалната, регионална и глобалната интернет сфера. Со свои предавања активно учествувал на E-society.mk, BlogOpen, Young Media Watchdogs, Youth and New Media Participation и други настани. Oд пред две години е предавач на Њујорк Универзитетот Скопје, каде предава вовед во нови медиуми, социјални медиуми и онлајн новинарство. Зад себе, покрај личниот блог за медиуми Комуникации.нет како успешни онлајн проекти ги вбројува PMtips.net, Notformen.mk, Autovision.mk, Glocal Conference и други. Две години наназад врши обуки и консултации од повеќе различни области на Интернет маркетингот и огласувањето.

Наталија Трајчевска професионално е вклучена во полето на Интернет меркетингот повеќе од 2 години. Како специјалист за онлајн маркетинг во Seavus, секојдневно ангажирана со корпоративното огласување, главни одговорности и активности и се директен маркетинг, e-mail маркетинг, SEM, SMO и сите поврзани активности. Како дел од серијата вебинари на HubSpot, во август оваа година се стекна со титула Inbound Marketing Certified Professional. Со учеството на Webit, октомври 2009, се стекна со сертификат за професионален развој во полето на дигитални маркетинг стратегии, интернет маркетинг и најдобри е-бизнис практики од предавачите на Google, eBay, The Guardian, Coca Cola, AOL, итн. Во последните 3 месеци е коавтор на Интернет Маркетинг Блог.

Цена:

Пријавување и уплата до 01.12.2009 – 5.000 денари + ДДВ
Пријавување и уплата по 01.12.2009 – 6.000 денари + ДДВ
За секој нареден учесник од иста компанија добивате 10% попуст

Краен рок за пријавување и уплата е 08.12.2009

Бројот на учесници е ограничен на 15 заради задржување на квалитетот на содржината и можноста да се посветиме соодветно на сите учесници.

Детална агенда на обуката: Основи на Интернет огласување (pdf 120KB)

Информации и пријавување:

e-mail: darko.buldioski@newmedia.org.mk
телефон: 070 30 70 40
web: http:newmedia.org.mk/edu

НАУЧИ ДА НАПРАВИШ СОПСТВЕН ВЕБ САЈТ!

Добиј пристап до бесплатен серијал од видео туторијали за WordPress во неколку чекори на македонски јазик.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn