Онлајн маркетинг трендови за 2017-та

Оваа година е пред самиот крај, и беше повторно одбележана од голем прогрес во рамки на Интернетот и онлајн маркетингот. Развојот на видео содржините и контент маркетингот беше помеѓу главните теми за кои сите маркетери зборуваа во текот на изминативе 12 месеци.

Е-бизнис трендови во 2016-та

Што е она што не очекува во наредната година? Експертите во ова поле сугерираат на неколку големи поместувања.

Виртуелна реалност

Подемот на Pokemon Go во текот на летните месеци ја подигна свесноста за значајноста на виртуелната реалност (augmented reality) во иднината на онлајн поврзувањето. Иако по енормниот врв кој го доживеа играта (заработувајќи по 10 милијарди долари на ден), сега фамата во најголем дел е спласната, овој експеримент би требало да влијае многу врз онлајн маркетингот во претстојната година. Ја чекаме следната ваква апликација која ќе има подолготраен потенцијал отколку Pokemon Go.

Лајв стриминг

Освен тоа што стандардниот видео маркетингот беше еден од најголемите трендови во 2016-та, во последните месеци огромен замав зема лајв стримингот. Она што се обидува Periscope, а сега и Facebook Live да го направи со приближување на светските настани поблиску до секој обичен граѓанин, е можност секој да стане репортер, известувач и пренесувач од секоја можна точка на планетата. Оваа опција почнува „на големо“ да биде користена и од големите брендови, кои најдоа уште еден начин како да го позиционираат својот продукт онлајн.

 

Визуелизација на податоци

Инфографиците, како начин на визуелно прикажување на определен сет на информации, веќе со години циркулираат како едни од најзначајните фактометри за определен бренд. Сега квантитавното и статистичко прикажување исто така зазема голем залет, и се смета дека токму визуелното прикажување на податоци (преку мапи, чартови, дијаграми и слично) ќе биде значајно за еден бренд да остане конкурентен на онлајн пазарот.

Ниш стратегии

Сегментирањето на публиката и нејзино таргетирање со специфични продукти не е ништо ново. Но, фактот што социјалните мрежи уште се развиваат и сè повеќе ги разбираат своите корисници со своето однесување, значи дека можноста за промоција и допирање токму онаму каде што е потребно, станува сè поусовршено. Затоа и можноста за развој на ниш стратегиите и позиционирање на специфични продукти ќе се развива и во иднина. Ова произлегува и од заситеноста на корисниците од рекламите за производи за масовна потрошувачка.