Значење на емаил листите за градење на онлајн бренд

Еден од најзначајните фактори за раст на онлајн бизнисите е преку методот на емаил маркетинг, односно со градење на емаил листи. Со помош на овие листи, може на едно место да ги соберете сите потенцијални и активни клиенти. Потенцијалните се оние кои треба да ги убедите да го купат Вашиот производ, додека активните треба да ги информирате за сите дополнителни услуги од кои може да остварувате дополнителни приходи.

Како се градат емаил листи?

Не е едноставно да убедите потенцијални клиенти да се приклучат на Вашата емаил листа. Кога определен бизнис бара определена целна публика да направи subscribe на емаил листа, корисниците веднаш ќе помислат дека тоа го правите исклучиво поради маркетинг цели и дека ќе бидат постојано „спамирани“ со промоции и реклами.

Затоа, многу е важно да дефинирате вредност за корисниците, односно тие да се регистрираат на листата поради точно определена содржина. На пример – специјален попуст за членовите, онлајн курсеви, бесплатни книги или слично.

Пласирање

Едно од најсуштинските прашања е – На кои места да се пласира форма за регистрирање (subscribe) на емаил листата, а во исто време да не биде нападна?

Еден од начините е преку поп-ап прозорец, кој би се појавил ако некој корисник доволно долго пребарува на Вашиот веб сајт (на пример, по 30-тата секунда од посетата), односно некој кој е доволно заинтересиран за содржините кои ги гледа на сајтот.

Исто така, пласирање на формата под текстови на Вашиот блог пост е исто така тактика која може добро да функционира, особено ако емаил листата ви е за едукативни цели.

Употреба

Еден од најефикасните начини како да изградите квалитетна и долгорочна листа е да ја употребувате за едукативни цели.

Статистиките покажуваат дека корисниците приклучени на Вашата емаил листа повеќе кликаат на едукативни наслови на маилови, односно оние од кои можат да научат нешто и ќе добијат повеќе информации, отколку на маилови во кои во насловот доминираат попусти и промоции.

Контактирање

Кога е најдоброто време да им се испраќаат маилови на корисниците? Препорачливо е да се испраќаат маиловите во текот на работните часови, околу 10 до 14 часот.

Колку често? Тоа е прашање кое Вие најдобро ќе знаете да го одговорите, така што постојано ќе ги тракирате перформансите. Дали преголемата количина на испратени маилови ќе предизвика многу откажувања од листите, или пак тоа уште повеќе ќе ги радува претплатниците и ќе ја зголемува листата?

Вредност

Зошто емаил листите се толку вредни? Во денешно време легално стекнатите податоци за Вашите потенцијални и активни клиенти се непроценливи. Емаил листите се едни од најпрактичните начини да го остварите тоа, при што бенефит ќе имаат и двете страни – Вашиот продукт и Вашите корисници.

Затоа, започнете уште денес со градење на обемна и квалитетна емаил листа!

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

НАУЧИ ДА НАПРАВИШ СОПСТВЕН ВЕБ САЈТ!

Добиј пристап до бесплатен серијал од видео туторијали за WordPress во неколку чекори на македонски јазик.